Aswoensdag

Op 14 februari is het Aswoensdag en dan begint de 40-dagen tijd. Een bijzondere tijd waarin we verhalen delen en waar ook sommige mensen vasten. Elke zondag in de kerkdienst en in kindernevendienst gaan we er aandacht aan besteden.

Kalenderknutsel

Op zondag 11 februari starten we alvast met een kalender-knutsel zodat je thuis elke dag even bezig kan zijn met de 40- dagentijd.

40 dagenkalender voor jou

Voor wie niet kan komen, of wie te oud is voor de kindernevendienst maar wel graag de kalender op zijn/ haar koelkast plakt;  Er liggen vanaf 11 februari ook kopieën in de kerk.

Palmpasenstokken maken

Oh, en vergeet niet om Palm Pasen (zondag 24 maart) in je agenda te zetten voor een extra lange en fijne kindernevendienst, want dan gaan we natuurlijk weer Palm Pasten stokken knutselen.

We zien je graag in de kindernevendienst!
Groetjes

Jetty, Sandra, Annelies, Tineke en Maaike