F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Ik wil iets in het kerkblad laten zetten?

Dit kan door een e-mail te sturen naar communicatie@pg-lelystad.nl 

Ik wil iets op de website plaatsen?

Dit kan door een e-mail te sturen naar communicatie@pg-lelystad.nl

Hoe word ik lid van de Protestantse Gemeente Lelystad?
 

Je bent van harte welkom!

Om lid te worden kun je een bericht sturen naar het kerkelijk bureau: ledenadministratie@pg-lelystad.nl of bellen met Ina Wijnja. 06-12069406 (werkdagen van 9 tot 12 uur)

 
Ik wil wat laten afkondigen of laten zien op de beamer?

Dit kan door een e-mail te sturen naar afkondigingen@pg-lelystad.nl 

Kan ik ruimte huren in de Ontmoetingskerk?

Het kerkgebouw bestaat uit een kerkzaal en meerdere kleinere ruimtes die gebruikt kunnen worden voor activiteiten. Alle zalen worden verhuurd.

Regelmatig vinden er concerten, rouwdiensten, cursussen en vergaderingen plaats.

Wilt u meer weten over verhuur dan kunt u contact opnemen met de koster.

 

koster@pg-lelystad.nl of 06-50854308

Waar kan ik de informatie over ANBI vinden?

Klik op ANBI om op de ANBI-pagina te komen.

Wat is het rekeningnummer van de kerk?

Vrijwillige bijdragen
Rekeningnummer NL43 RABO 0373 7244 70 t.n.v. CvK Prot. Gem. Lelystad o.v.v. Vrijw. bijdragen

Paas- en oudejaarscollecten
Rekeningnummer NL65 RABO 0373 7244 62 t.n.v. CvK Prot. Gem. Lelystad o.v.v. Paascollecte of Eindejaarscollecte

Solidariteitskas
Rekeningnummer NL87 RABO 0373 7244 54 t.n.v. CvK Prot. Gem. Lelystad o.v.v. Solidariteitskas

Hoe bestel ik collectebonnen?

U kunt op twee manieren collectebonnen bestellen. Eén manier is door geld voor de bonnen plus portokosten over te maken naar rekeningnummer NL86 SNSB 0917 9838 15 tnv Protestantse Gemeente Lelystad. Daarbij dient u te vermelden hoeveel bonnen u wilt hebben en uw adresgegevens. Bijvoorbeeld: collectebon 4x grijs, 2x oranje + porto en adres + postcode.

Daarnaast zijn collectebonnen ook telefonisch te bestellen: tel. (0320) 228082.

De collectebonnen zijn per vel verkrijgbaar. Op ieder vel staan twintig collectebonnen. Er zijn oranje bonnen van € 0,40 (per vel € 8,00), grijze bonnen van € 0,75 (per vel € 15,00) en groene bonnen van € 1,00 (per vel € 20,00). De portokosten bedragen € 0,83 per vier velletjes.

Kies voor het gemak en doe collectebonnen in de zak.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Liset Wisse: tel. (0320) 228082

Wanneer moet ik mijn kopij inleveren voor het kerkblad?

Venster 50  

Deadline kopij: 16 januari 2024
Looptijd: 4 februari 2024 t/m 23 maart 2024

Venster 51 Pasen
Deadline kopij: 5 maart 2024
Looptijd: 24 maart 2024  t/m 4 mei 2024

Venster 52 Pinksteren
Deadline kopij:16 april 2024
Looptijd: 5 mei 2024  t/m 29 juni 2024

Venster 53 Zomer
Deadline kopij: 11 juni 2024
Looptijd: 30 juni 2024 t/m 7 september 2024

Venster 54 Start
Deadline kopij: 20 augustus 2024
Looptijd: 8 september 2024 t/m 26 oktober 2024

Venster 55  
Deadline kopij: 8 oktober 2024
Looptijd: 27 oktober 2024 t/m 14 december 2024

Venster 56 Kerst  
Deadline kopij: 26 november
Looptijd: 15 december 2024 t/m 1 februari 2025

Pin It on Pinterest