In het Magazine #Protestant van afgelopen maand stonden twee mooie interviews met gemeenteleden en onze dominee Eva. is Dit gratis vakblad voor ‘werkers in de kerk’ verschijnt vier keer per jaar. Elk nummer is gebaseerd op een thema dat verbonden is met de belangrijkste focus van de Protestantse Kerk voor de komende jaren: toekomstgericht kerk-zijn. Ook wordt er in ieder nummer aandacht besteed aan een moment in het kerkelijk jaar.

Waar blijven de jongeren?

Jongerenpredikant Eva vertelt in het magazine over hoe je jongeren betrokken houdt bij de kerk en wat we als Ontmoetingskerk hiervoor doen. Daarnaast vertellen Gert Jan Wortel en Lydia Suarez over de diaconie. Lydia heeft afgelopen jaar het stokje van het voorzitterschap overgedragen aan Gert Jan. Hoe ze dat hebben ervaren? Klik dan even op de link en lees het zelf

Lees de interviews in #Protestant en klik hier

Ook lid worden?

Wil je het magazine #Protestant zelf ontvangen. Dat kan. Word dan lid en je ontvangt het magazine gratis. Klik op de link voor meer info.