Gezelligheid, een praatje maken, heeft u iets te vertellen? We nodigen u van harte uit op de koffieochtend of om in de avond samen een hapje te eten.

Neem iemand mee!

Dinsdagmorgen 17 oktober  is er een koffieochtend. Je bent vanaf 10:00 uur van harte welkom in de Ontmoetingskerk. Fijn dat we weer kunnen starten met de koffieochtend. Niks moet alles mag. Neem een vriend, vriendin, buurvrouw, buurman, of familie mee.

Samen eten

Eet je mee in de kerk? Dinsdag  17 oktober tussen 17:00 uur en 19:00 uur in de Ontmoetingskerk.  De buurjongens (een bijzonder jongerenproject) koken, dus schuif gezellig aan

Inloop

De inloop is voor iedereen die graag samen eet en specifiek voor gezinnen met kinderen. Het is een leuke manier om samen in de kerk te zijn. Neem gerust ook je buren, vrienden of familie mee! Het gaat om ontmoeting en samen zijn, dus iedereen is welkom.

Een goed gesprek en een lekkere maaltijd

Vorig jaar werd gestart met de “samen-aan-tafelavonden”. De buurjongens deden hun best, er werd lekker gegeten en er werd veel over gesproken. Steeds meer mensen kwamen zodat er op een avond zelfs te weinig was en het eten gedeeld moest worden. Een groot succes bleek al gauw.

Wat ga je eten?

De buurjongens gaan voor ons koken. Wat dat is, blijft iedere week een verrassing. De buurjongens is een bijzonder jongerenproject.  Het cateringbedrijf wordt gerund door jongeren van Youth for Christ Lelystad. De Buurjongens is een plek waar (vluchteling-)jongeren leren werken, hun talenten kunnen ontwikkelen, Nederlands leren, fouten mogen maken en trots op zichzelf worden. Met de winst die De Buurjongens maken, wordt de begeleiding van de jongeren betaald. Fantastisch toch!

Data op een rijtje

Iedere derde dinsdag van de maand is er een inloop. Je kunt terecht tussen 17:00 - 19:00 uur. Later aanschuiven is dus geen probleem!17 oktober
21 november
19 december

Sponsor

Voor 2023 wordt het “Samen-aan-tafelproject” gesponsord door een gulle gever. Een mooi gebaar waar we heel dankbaar voor zijn. Eenzelfde bedrag gaat ook naar de voedselbank. Wilt u ook een mooie activiteit sponsoren? Laat het ons dan weten!