De oecumenische werkgroep Samen aan Tafel organiseert ook dit jaar weer zes sobere maaltijden in de veertigdagentijd.

Ga mee in een veranderende wereld

Vanuit het thema Ga mee in een veranderende wereld komen we samen met iedereen die zoekt naar een stukje bezinning rondom een sobere maaltijd. Voor de maaltijd vragen we een kleine bijdrage, die ten goede komt aan projecten van Vastenactie en Kerk in Actie.

Sobere maaltijd

In de veertigdagentijd, de periode, waarin we naar Pasen toeleven, is er iedere vrijdag een sobere maaltijdviering in de Petruskerk of de Ontmoetingskerk (zie hieronder het schema). De kerk is open om 17:30. Er wordt gegeten tussen 18:00 en 19:00 uur. Graag zelf bord en bestek meenemen.

Tijdig aanmelden

Wil je aan de maaltijd in de kerk deelnemen, dan graag elke week even aangeven, uiterlijk een dag vooraf bij Willie Oosterheerd, tel. 220402 of Tiny Kroeders, tel. 227125.

Ontmoetingskerk en Petruskerk

De maaltijden worden gehouden op de volgende vrijdagen om en om in de Petruskerk (PK) en de Ontmoetingskerk (OK) Je bent welkom vanaf 17:30 uur in het kerkgebouw. Iedereen hoeft alleen een diep bord en bestek mee te nemen.

Datum Kerk
Vr. 16 feb Petruskerk
Vr. 23 feb Onttmoetingskerk
Vr.1 mrt Petruskerk