Een prachtige afsluiting van het jeugdseizoen. Vrijdag 12 juli kwam alle jeugd, de leiding van de Betweeners en het Pleintje bij elkaar in het jeugdhonk. Ook de kinderen die tijdens de overstapdienst de overstap hebben gemaakt van de kindernevendienst naar de Betweeners waren deze avond welkom. Een lekkere BBQ stond op het menu.

Regen en gezelligheid

Helaas viel het weer wat tegen, het regende de hele avond. Maar toch stond dat de gezelligheid niet in de weg. We zaten in het jeugdhonk droog en verschillende spellen werden gespeeld. Wim opende de avond met een korte terugblik op het seizoen. En Linda kreeg, in het kader van haar afscheid van het Pleintje, een presentje aangeboden. Nu zij voorzitter is geworden van de kerkenraad, stopt ze na 11 jaar als lid van het Pleintje.

Eten en spelletjes
Daarna was het tijd om aan de maaltijd te beginnen. Heerlijke broodjes hamburger, kipsaté en andere lekkernijen werden geserveerd. Na het eten ruimden we met elkaar de boel op en werd er nog 30 seconds gespeeld en verder gechilld.

Fijne zomervakantie en tot volgend jaar!
Het einde van de avond was ook het einde van het seizoen. We hadden een mooi jaar met elkaar, met veel mooie en leuke activiteiten en bijeenkomsten voor de jeugd. We wensen iedereen een fijne vakantie. En we kijken er naar uit iedereen na de zomer weer in de kerk / in het jeughonk te ontmoeten!