Lamgeslagen door het nieuws uit Israël en Gaza hebben we besloten om van het Hemels Gelag van zondagavond 5 november een huiskamer te maken. Zoals afgelopen zondag door een imam en rabbi werd opgeroepen in Buitenhof.

Waarom een huiskamer?

We hebben een huiskamer nodig waar we elkaar de hand kunnen vasthouden, waar we de mens weer gaan zien en waar we op zoek gaan naar verzoening in plaats van vervreemding.

De avond zal beginnen met creatieve werkvormen om onze zorgen, frustraties, wanhoop en hoop te kunnen uiten en delen, vervolgens faciliteren we een huiskamergesprek en we sluiten af met een stilte- moment. Twijfel niet en kom ook!

Welkom in het Jeugdhonk

Het Hemels Gelag is een laagdrempelige viering waar je ook naar toe kunt als je nooit of maar af en toe in de kerk komt. De viering is voor iedereen die graag geïnspireerd wil worden. Neem dus vooral ook iemand mee!!

Zondag 5 november 19:30 uur, Jeugdhonk Ontmoetingskerk