Zondag 25 augustus wordt in de kerkdienst van 10:00 uur  de geestelijk verzorgen van Coloriet -in de bediening gesteld-. Dit betekent dat zij gezegend zal worden met het oog op haar werk én dat zij zich met betrekking tot haar werk ook gedragen mag weten door de kerk.

Aster Barkmeijer-Dirksen is sinds mei 2023 werkzaam bij Coloriet als geestelijk verzorger. Haar werkt bestaat uit bezoekwerk i.v.m. zingevings-, levens- en geloofsvragen, begeleiden van bewoners en naasten bij palliatieve zorg, voorgaan in vieringen en herdenkingen, coachen van zorgpersoneel.

Voor de taak van geestelijk verzorger is het ook mooi om je gedragen en gezonden te weten vanuit een geloofsgemeenschap. Met een zending vanuit de kerk word je -in de bediening gesteld-  In de dienst zal Aster zichzelf voorstellen en zal zij de zegen ontvangen om invulling te geven aan haar werk.