Hoe ziet onze kerk, onze gemeente, er de komende jaren uit? Wat zijn onze kernactiviteiten, hoe is het pastoresteam samengesteld en welke andere betaalde functies zijn er? Op die vragen heeft een werkgroep antwoord proberen te vinden. Veel gesprekken hebben uiteindelijk geresulteerd in een visie-document. In het document staan adviezen aan de kerkenraad en de hele kerkelijke gemeente. Adviezen hoe we een vitale gemeente kunnen zijn en blijven. Benieuwd wat er precies in staat? Hieronder kunt u het lezen:

Personeelsbeleidplan en visiedocument 2024

De Kerkenraad is inmiddels aan de slag gegaan met het deel van het document dat over het personeel gaat. De andere adviezen worden op een nader moment besproken en dan wordt ook gekeken welke acties op basis daarvan genomen worden.

Geen zin om te lezen maar om te luisteren? Een paar weken terug is het plan gepresenteerd. Kijk hier de bijeenkomst terug.