De kerkapp krijgt een nieuw uiterlijk. De huidige deelnemers worden de komende tijd automatisch overgeplaatst naar een nieuwe omgeving. Daar hoeft dus niks voor gedaan te worden. Ook blijft de kerkapp onderdeel van WhatsApp, u hoeft dus ook geen nieuwe programma’s te installeren.

Nieuwe Kerkapp

De nieuwe kerkapp omgeving ziet er iets anders uit. Onder de kop aankondigingen zijn straks de gebruikelijke kerkapp-berichten te vinden. Nieuwe berichten zijn in de nieuwe vormgeving makkelijk en duidelijk te vinden.

Vragen?

Mocht u vragen hebben over de overstap of mocht er toch iets niet goed gaan dan kunt u altijd contact opnemen met de communicatiecommissie via [email protected]

Waarom een overstap?

De huidige vorm van de kerkapp kan alleen maar door één persoon worden bediend, in de nieuwe vorm van kerkapp kunnen meerdere mensen een bericht sturen. Dat zorgt voor minder belasting van vrijwilligers. Daarnaast kunnen deelnemers via een simpele klik op de link straks deelnemer worden van de kerkapp, eerder moest dat door contactgegevens toe te voegen en berichten te sturen. Dat is omslachtig en ook gevoelig voor fouten.