Zondagsschool is het mooie thema van de kettingbrief. Veel van de mensen die ouderenpastor Marjolen Veerbeek spreekt zijn er in hun jonge jaren naar toe geweest. De kettingbrief zit weer vol prachtige historie en mooie verzen. Wist u bijvoorbeeld dat je heel vroeger op de zondagsschool leerde lezen en schrijven? De moeite waard om te lezen en te delen!

De kettingbrief is om zelf te lezen, maar ook zeker om te delen. Wilt u de kettingbrief uitdelen of lezen van papier. Dan kan dat. Ze liggen op de balie bij de Ontmoetingskerk.

Klik hier voor de kettingbrief

Open kerk

De kerk is iedere dag open van 10-12 uur. Van harte welkom voor koffie en een praatje, zomaar even in de kerk zijn, de stilte te zoeken, een gebed te doen, een kaarsje te branden.