Nu na de vakantie het nieuwe seizoen weer begint hierbij een oproep aan iedereen die een instrument bespeelt.

Samen muziek maken

De Speel-je-mee groep is op zoek naar iedereen die het leuk vindt om samen muziek te maken. Speel je een instrument en vind je het leuk om af en toe mee te doen in een kerkdienst, Meld je dan aan bij Hetteke Wapenaar  via dit mailadres of app.

En als je dat snel doet is het zelfs mogelijk om mee te doen bij de komende startzondag op 15  september. Dat zou helemaal geweldig zijn.

Wat is “Speel je mee”?

Als kerk moet je zorgen dat iedereen erbij hoort en zo is “Speel je mee?” bedacht. Bij “Speel je mee?” kan je gewoon je instrument meenemen en meespelen.We willen de drempelvrees wegnemen. Het gaat er niet om dat je alles perfect speelt. In de kerk mag iedereen zingen en dan wordt er niet gekeken of je het wel of niet kan. Datzelfde willen we ook met een instrument. Als je liever speelt dan zingt, neem dan gewoon je instrument mee.

Wat datums op een rijtje

Waterwijkviering zondag 8 september
De Waterwijkviering bestaat 10 jaar.  Ap Schouten is de organist en zoekt  nog wat mensen voor  muzikale instrumentale ondersteuning.
Startzondag 15 september - alleen instrumenten
Voor de startdienst op zondag 15 september zoeken we nog  extra muzikanten.
Oefendata startdienst
Op maandag 2 en 9 september willen we om 19.30 uur oefenen in de kerkzaal.
Burendag ism Atolplaza en Open Haven op vrijdag 27 september
Op deze dag is er vanaf 11 uur een burendag waarbij de kerk open is. We willen graag wat muziek laten horen met elkaar , Zangers en instrumenten. Het wordt een “jam”sessie. waarbij we een aantal liederen op bladmuziek hebben en  in een ontspannen sfeer  met elkaar muziek maken. Wie Speelt en zingt er mee ?

Kerkdienst zondag 20 oktober (avondmaal)
Voor deze zondag  graag muzikale bijdrage en ondersteuning door zangers en instrumentalisten.