Een prachtige dienst in de buitenlucht. Daarmee willen we zondag 15 september om 10:00 uur het nieuwe seizoen beginnen. Net als voorgaande jaren hopen we natuurlijk op mooi weer. De dienst wordt naast de kerk gehouden, dus neem je eigen stoel mee.

Interactieve kerkdienst

Het thema van het komend jaar en ook van deze dienst is: Als nieuw, heb je het al gemerkt? Het is een interactieve, laagdrempelige viering dus neem gerust, vrienden, familie of buurtgenoten mee!

Muzikale begeleiding

In de viering speelt muziek een belangrijke rol.  Zo zullen de muzikanten van ‘Speel je Mee’ een deel van de dienst  begeleiden. Lees hier meer.

Kinderprogramma met poffertjes

Voor de kinderen is er een speciaal programma. Dit jaar krijgen alle kinderen pofferjes

Bak je mee?

Na de dienst is er alle tijd voor ontmoeting met lekkernijen!  Bak je ook mee? Koekjes, taarten, cakes en petit fours. Alles is welkom om er een feestelijke zondag van te maken!