Op zondag 22 september  wordt er om 19:00 uur een Taizéviering gehouden in de Ontmoetingskerk. De viering, in de stijl van Taizé, bestaat uit het zingen van Taizéliederen, gebed, Schriftlezing, en stilte. De meditatieve liederen kenmerken zich door veelvuldige herhalingen van gewijde teksten en worden ondersteund door muziek. Ook is er ruimte voor het aansteken van een kaarsje.

Ruimte en aantrekkingskracht

Een Taizédienst schept ruimte voor het eigen hart om zich te openen voor God. Een moment van rust en bezinning, alvorens de nieuwe week weer in te gaan. De oecumenische kloostergemeenschap Taizé trekt jaarlijks duizenden jongeren, maar oefent ook op volwassenen grote aantrekkingskracht uit.

Afgelopen zomer gingen de jongeren van de Ontmoetingskerk naar Taizé, lees hun ervaringen hier

Bijzondere ervaring

Taizé doet iets met een mens. Wilt u, wil jij ervaren wat? Kom dan ook! De viering begint om 19.00 uur in de Ontmoetingskerk, Schor 4 (Atolwijk) Welkom! Voor meer informatie over Taizé: www.taize.fr