‘Het was super’, ‘goed gedaan’ en ‘lekker tegendraads’.  Het is een greep uit de reacties die het publiek gaf op het theaterstuk dat gemaakt werd tijdens theaterweekend. Jongeren uit de kerk stampten afgelopen weekend weer in korte tijd een fantastisch stuk uit de grond en dat werd gewaardeerd door de kerkgangers. Geniet in dit artikel nog even na van de foto’s én de reacties van het publiek.

Het weekend begon met het bedenken van een plan:

Daarna gingen de jongeren in groepjes uit één: toneelspelen, decor en ook techniek. Die laatste groep leverde dit mooie filmpje af.

Na een nacht slapen in de kerk en een generale repetitie, voerden de jongeren een prachtig stuk op. Klik op de foto’s om ze groter te maken.

En de reacties van het publiek waren mooi, lees ze hieronder!

• “Wat een mooie afsluiting was het vanmorgen van het theaterweekend! Echt heel knap wat jullie hebben laten zien. Ik heb genoten. Complimenten aan iedereen die heeft meegedaan.”
  • “Geweldig 👍🏻 👏 goed gedaan!!!!”
  • “Gekeken vanaf m’n bank thuis.”
  • “Geweldig leuke voorstelling!”
  • “Leuk stuk”
  • “Het was helemaal top, wat een talent, wat een humor. Mogen we dankbaar voor zijn👍🙏🙏👍”
  • “Geweldige creatieve prestatie van deze enthousiaste groep jongeren.”
  • “Mijn complimenten voor de leuke theaterdienst van deze morgen 😃 Erg leuk om te zien wat er in zo’n korte tijd neergezet kan worden. Wij vroegen ons nog af welk lied aan het eind was gebruikt. We kunnen niet op de titel komen 😊 Weet jij dat toevallig?”
  • “Superrrrrrrrrr”
  • “Fantastisch gedaan!”
  • “Super tof”
  • “Mooi gedaan; lekker tegendraads. Goede boodschap met een op zich slecht product …”
  • “Goed gedaan en dank aan iedereen. “

Erg benieuwd geworden naar het theaterweekend? Kijk het HIER terug.