Kom naar de opening van het vernieuwde jeugdhonk! Van Betweeners tot aan Soos, en van kerkcafé tot credo of Bron, het jeugdhonk geeft al generaties lang ruimte aan de jeugd van de Ontmoetingskerk. De afgelopen maanden is het jeugdhonk flink verbouwd en het vernieuwde jeugdhonk wordt op 10 februari feestelijk geopend. Het feest is voor alle leeftijden en we willen iedereen die herinneringen heeft aan het jeugdhonk van harte uitnodigen.

Je bent de 10de welkom vanaf 19:30. Om 20:00 uur volgt er een klein praatje en dan openen de twee ontwerpers van het Jeugdhonk, Meike en Lotte, het Jeugdhonk feestelijk. Dan kan na een stuk taart het echte feest beginnen.

Datum: 10 februari
Tijd:
 Inloop 19:30, opening 20:00 uur
Locatie: Ontmoetingskerk (Schor 4). Welkom via hoofdingang.
Voor wie: Jong en oud!
Cadeautip: Een herinnering aan het Jeugdhonk

Het thema van het feestje is ‘housewarming’ en bij een housewarming hoort een cadeau. We zouden het leuk vinden als je daarom een leuke herinnering aan het Jeugdhonk ‘meeneemt’. Die herinneringen kan je dan achterlaten in het Jeugdhonk en worden daar later verwerkt.

Band OHANA

We hebben voor dit feest een fantastische band uitgenodigd. OHANA maakt van iedere gelegenheid een muzikaal feestje waar je nog lang van nageniet. OHANA staat bekend om zijn oprechte passie voor livemuziek. De energieke en ervaren bandleden zetten samen een feestelijke show neer, van swingende rock & roll-klassiekers tot de nieuwste hits. Deze avond zullen zij optreden en dat wil je niet missen!

Vrijwilligers gezocht

We zoeken voor deze avond nog een aantal mensen die willen helpen met bardiensten en koffieschenken. Ook willen we u vragen om wat lekkers mee te nemen voor bij de koffie. Bent u een baktalent of een ster in koffie schenken? Laat dit weten aan Margit Dullaart (06 27140918).

De verbouwing

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de verbouwing van het Jeugdhonk. Veel jongeren hebben meegewerkt om er een fantastisch geheel van te maken. Dat deden ze door zelf de handen uit de mouwen te steken of door geld op te halen. Kijk hier naar de ontwerpen en het bouwproces.

Deel deze uitnodiging!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeker bij een feestje! Deel deze uitnodiging daarom met vrienden en familie die ook een band hebben met het Jeugdhonk!

Let op! Het is het makkelijkst om op de avond met contant geld te betalen.