Sint Nicolaas is zaterdag 18 november in het land aangekomen en dat is voor ouderenpastor Marjolen Veerbeek aanleiding om een mooie kettingbrief over deze heilige te maken. Lees er alles over en klik op de link!

De kettingbrief is om zelf te lezen, maar ook zeker om te delen. Wilt u de kettingbrief uitdelen of lezen van papier. Dan kan dat. Ze liggen op de balie bij de Ontmoetingskerk.

Klik hier voor de kettingbrief

Open kerk

De kerk is iedere dag open van 10-12 uur. Van harte welkom voor koffie en een praatje, zomaar even in de kerk zijn, de stilte te zoeken, een gebed te doen, een kaarsje te branden.

Samen eten op dinsdag

Op iedere derde dinsdag van de maand kunt u ook aanschuiven voor een gratis maaltijd tussen 17 - 19 uur. Het is een inloop en de maaltijd wordt verzorgd door De Buurjongens.