“Ga mee! Geloof, hoop en liefde voor iedereen.” Dat is ons thema dit jaar. In de week van 13 tot 27 januari start de Actie Kerkbalans. Mensen zijn de levende bouwstenen van de kerk. Om niet alleen de liefde te prediken, maar ook in de praktijk te brengen.

Met geven maak je verschil

Door uw bijdrage aan de Actie Kerkbalans maakt u het verschil.  Met de bijdrage voor de Diaconie financieren we onder andere de Voedselbank,  BinnenInn en het IDO. Maar ook  tal van projecten van van ZWO, zoals de ‘Stichting Small Steps 2 Success”in Gambia.

Inflatie en hogere energiekosten

De toezeggingsenvelop wordt in de week van 28 januari opgehaald. We hopen dat u uw bijdrage met ±10 % wilt verhogen, want door de inflatie, toename van de (energie)kosten en daling van het aantal toezeggingen zal op de begroting 2024 zonder verhoogde bijdrage een fors tekort ontstaan. Gemeenteleden die periodiek geven, kunnen hun bedrag ook aanpassen. Een mail naar  de penningmeester met het gewenste bedrag is voldoende.

Lees de verhalen achter Actie kerkbalans